Sreto Krstić - reprezentativac BiH i najbolji atletičar Republike Srpske

 



Sreto Krstić je poznati  atletičar, reprezentativac Bosne i Hercegovine u krosu, učesnik je bio Evropskog prvenstva za juniore i Prvenstva Balkana za seniore. Pobednik je više polumaratona i uličnih trka. Član je AK Crvena Zvezda sa kojim je u novembru prošle godine osvojio titulu ekipnog prvaka Srbije. Takođe, na nedavno održanom pojedinačnom Prvenstvu Srbije na 10km na putu u Petrovcu na Mlavi, Sreto Krstić je osvojio je 8.mesto.

Sreto će ove godine učestvovati na Humanitarnoj ''trci za pokret'' u Kraljevu, u organizaciji AK Kraljevo, koja će se održati 13.juna.


1.Pitanje: Otkud u atletici, kako si izabrao baš ovaj sport? (neku anegdotu možda)

Atletiku sam počeo da treniram na kraju osnovne škole.Tada sam posle 7 godina na fudbalu otišao jedva na regionalno takmičenje na 800m. Posle 1 kruga sam bio zadnji i zatim izvukao 1 mjesto. Zatim je usledio odlazak na republičko, i državno gde sam pobedio.Tada sam shvatio da je atletika sjajan sport ,fudbal ostavio i danas, 11 godina posle ne žalim. Obišao sam mnogo država, istrčao dosta dobrih rezultata.

2. Šta te najviše motiviše, gura napred na svakoj trci? Da li je to nešto što vremenom stekao, taj mentalni sklop?

Ono što me najviše motiviše jeste želja da svakim danom napredujem i da budem što bolji.
Nekada je zaista teško jer ima dosta uspona i padova pogotovo za vreme studiranja ali nekako se uvek vratim i zaljubljenost u trčanje je i danas ogromna,i dalje se radujem svakoj medalji,svakom peharu,svakom rekordu i planiram da i dalje nastavim da ostvarujem sto bolje rezultate ali i da budem jedan pozitivan primer kolegama a i mladjim uzrastima.

3.Pričaj mi malo o atletici u  Vlasenici, o uspesima kluba čiji si predsednik. Da li imate neke državne prvake, viceprvake, reprezentativce?

Atletsku klub u Vlasenici sam pokrenuo pre 7.godina. Bila je mnogo teska situacija ali evo nakon toliko vremena klub dobro gura, imamo 3 clana reprezentacije, a godisnje osvojimo preko 150 medalja u svim uzrastima sto je za Vlasenicu sjajan rezultat,i mogu istaci da smo sigurno najbolji klub u gradu.
Recimo nas sprinter na 400m je medju 3 najbolja u Bosni i Hercegovini a najbolji u Republici Srpskoj.
Ove godine dobili smo i organizaciju prvenstva Republike Srpske u krosu na sta sam posebno ponosan, ali bi i izdvojio djeciju trku koju smo do sad 6.godina zaredom održali

Najveći problem su uslovi ali kod nas je situacija takva kakva je, borimo se i nadamo boljoj budućnosti.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Trener AK Kraljevo Ana Savić na usavršavanju u Južnoj Koreji

Pet atletičara Kraljeva na Finalu Kupa Srbije u Kraljevu (FOTO)

Bogat predstojeći atletski vikend kraljevačkih atletičara